30 dňová garancia vrátenia peňazí
Každý zákazník, ktorý si od Vás zakúpi produkty, má podľa pravidiel Herbalife nárok na 30 dňovú garanciu na vrátenie peňazí.
Túto garanciu znáša priamo Herbalife, čo je napísané na každom produkte a predajke, ktorú zákazník od Vás musí pri každom nákupe obdržať.
Pokiaľ by klient nebol s produktami alebo s výsledkami spokojný, môže Vás požiadať o vrátenie plnej sumy peňazí za zakúpené produkty samozrejme bez poštovného.
Postup na uplatnenie reklamácie:
1. Zákazníkovi pošlite tento dokument - Žiadosť o náhradu, ktorý vám musí vypísať, podpísať a doručiť spolu s nespotrebovanými ( alebo aj prázdnymi ) produktami a originál predajkou.
Žiadosť zákazníka o nahradu.pdf (90,3 kB)
2. Skontrolujete správnosť vypísania Žiadosti o náhradu, vrátené produkty, predajku.
3. Pokiaľ je všetko v poriadku, vrátite klientovi plnú sumu za produkty ( bez poštovného) a všetko doručíte osobne alebo poštou do skladu Herbalife v Bratislave. Adresu najdete v sekcii " Objednávkový formulár".
4. Herbalife reklamáciu príjme a o 30 dní vám vymení produkty za nové. V tejto lehote budú klienta telefonicky kontaktovať, aby si overili, či ste klientovi vrátili peniaze.
Na tomto je postavená serióznosť vášho podnikania. V minulosi distribútori odmietali vrátiť klientom peniaze alebo hľadali rôzne výhovorky prečo by ich nemali vrátiť.
Pokiaľ klient neschudne alebo nie je spokojný a vy mu bez problémov vrátite peniaze, nemôže na Vás alebo na Herbalife povedať nič zlé.
Z dlhodobých štatistík vieme, že reklamácie tvoria menej ako 1% z obratu, takže to nie je zásadný problém.
My 30 dňovú garanciu chápeme skôr, ako veľmi dobrý obchodný argument.
V prípade otázok nás kontaktujte.